Digitalni marketing Maribor - 2020
Z digitalnim marketingom se ukvarjam približno 5 let. Kot nekdo, ki je precej introvertiran in tih, nisem nikdar niti razmišljal o tem, da bi si ustvaril kariero v marketingu. Niti se nisem nikdar v tej smeri izobraževal.

Vse dokler se nisem kot študent znašel v marketinški agenciji. Sprva sem delal kot programer oz. spletni razvijalec, nato sem postopoma prevzemal tudi določene odgovornosti glede izvedbe digitalnega marketinga.

Takrat še nisem razumel, kaj je razlog, ampak nekaj me je vedno bolj vleklo ravno v to smer. Sedaj, 5 let kasneje, sem z digitalnim marketingom praktično obseden. V zapisu spodaj razmišljam ravno o tem – kaj je to, kar me pri delu v tej branži veseli.

Vem, da digitalni marketing oz. marketing na splošno, v Sloveniji nima vedno najboljšega slovesa. Ravno zato se mi zdi pomembno, da kot ustanovitelj digitalne marketinške agencije in nekdo, ki je globoko vpet v to stroko predstavim svetle točke in s tem komu zunanjemu predstavim to področje v drugačni luči.

Prijetno branje želim:)

Razlog 1: Super ljudje, super energija.

Marketinška agencija Maribor - blog članki

 

Ljudje velikokrat gledamo na marketing kot … vsiljivo prodajanje, zavajanje, manipuliranje in podobno. Tudi sam sem imel, preden sem zašel v marketinške vode, glede marketinga bolj negativni, kot pozitivni prizvok, priznam. Zavedam se, da ogromno ljudi in podjetij na nas gleda na podoben način.

Odkar sem v marketingu, se je moje mnenje v zelo veliki meri spremenilo. Prav tukaj sem spoznal nekatere izmed najbolj poštenih, korektnih, srčnih in dobrih ljudi.

  • Srečal sem ogromno ljudi in podjetij, ki se izjemno potrudijo za ostale. In to bolj, kot bi jim to bilo potrebno ali se od njih pričakuje oz. zahteva.
  • Srečal sem ogromno ljudi in podjetij, ki svoje znanje rade volje delijo s komerkoli, brez da bi karkoli želeli ali pričakovali v zameno.
  • Imel sem srečo delati z nekaterimi ljudmi, ki so mi izredno pomagali in brez katerih ne bi bil tukaj, kjer sem sedaj.

Seveda je tudi relativno dosti ljudi, ki niso takšni. A temu je vsepovsod tako. Če paziš, s kom se obkrožiš in če si sam dober do ostalih, boš nedvomno spoznal veliko več izjemnih ljudi. Splošno gledano, mnenje, da so (digitalni) marketingarji neiskreni, vsiljivi in manipulativni, nikakor ne drži.

Resnica je, da boste v tej branži spoznali nekatere izmed najbolj iskrenih in korektnih oseb, z vrednotami, ki so vredne spoštovanja.

Razlog 2: Digitalni marketing omogoča konkurenčnost manjšim podjetjem

 

Imel sem, in še vedno imam, priložnost sodelovati z manjšimi in večjimi podjetji. Kot nekdo, ki je vedno rad navijal za ekipo, ki ni bila favorizirana in nekdo, ki je vedno oboževal zgodbe ljudi in podjetij, ki so naredili nekaj iz ničesar in “zmagali” v borbi z velikani, obožujem to lastnost digitalnega marketinga – ob pametni in dobri izvedbi, se lahko vsak David kosa z Goljatom.

Ker je vstopna cena toliko nižja, kot pri tradicionalnih metodah marketinga, lahko vsako podjetje z nekaj 100 €, ki jih nameni za marketing, začne z višanjem prodaje preko spleta in tekmuje z veliko večjimi podjetji.

Nikakor ne govorim, da je to enostavno ali samoumevno. S pametnim pristopom lahko podjetje z majhnim budgetom doseže odlični povratek na investicijo, si tako privošči večji strošek marketinga, več vloži v digitalni marketing … itd. Seveda ni tako enostavno, ampak je realno. Sam sem že večkrat sodeloval pri projektih, kjer se je to realiziralo.

Dejstvo pa je, da velika večina srednjih in večjih podjetij ne vlaga toliko v digitalne kanale marketinga, kot bi moralo. Tukaj je priložnost za vsa manjša podjetja, da nadoknadijo razliko in na “hiter” način postanejo ena izmed avtoritet na svojem področju.

Zaključek:

Blog članek je trenutno še v nastajanju!

Če vas zanima še več o tem, ali se želite povezati z našim podjetje, se povežite z nami tukaj: