Storitev: SEO optimizacija spletne trgovine
Izvedba: Damjan Markovič, PIKSL spletne rešitve
Naročnik: Slovenska spletna trgovina
Leto: 2018

SEO optimizacija spletnih trgovin

Uvod, cilji:

Spletna trgovina, ki je na trgu prisotna že več kot 5 let, je po izdelavi nove spletne strani doživela padec v številu obiskov iz spletnih iskalnikov.

Posledično jim je padla tudi prodaja.

Istočasno je tudi Facebook objavil novi algoritem, ki je občutno zmanjšal njihov organski doseg na Facebook-u.

V iskanju rešitve so lastniki podjetja stopili v kontakt z nami glede možnih rešitev.

Eden izmed glavnih kanalov za izboljšanje rezultatov je bila SEO optimizacija spletne trgovine. Spodaj predstavljamo naš pristop, konkretne korake in rezultate SEO optimizacije. Verjamemo, da lahko informacije pomagajo vsem, ki iščejo način, kako izboljšati svojo prisotnost na spletnih iskalnikih.

Izvedba: SEO optimizacija spletne trgovine:

Pri SEO optimizaciji spletne trgovine se je potrebno zavedati, da je to dolgotrajen proces. Večina spletnih trgovin ima ogromno kategorij in izdelkov – nemogoče je optimizirati vse hkrati.

Zato smo se dogovorili za sodelovanje na mesečni osnovi – vsak mesec smo naredili analizo trenutnega stanja s profesionalnimi SEO orodji (SERanking, Google Search Console, Google Analytics, YOAST) in določili prioritete za naslednji mesec.

Najprej smo pregledali in poskrbeli za tehnično plat SEO optimizacije (hitrost nalaganja strani, SSL certifikat, cache-ing, itd.), potem smo se pa osredotočili na on-site optimizacijo.

Pregledali smo, katere ključne besede so najbolj pomembne in imajo največ potenciala za to, da pripeljejo na spletno trgovino čim večje število relevantnih uporabnikov.

Za izbrane ključne besede smo optimizirali specifične podstrani, kategorije izdelkov in izdelkov.

Ključ za naš uspeh je bilo kontinuirano delo – vsak mesec smo naredili novo analizo, preverili napredek in določili nove prioritete.

Ker verjamem, da vsem, ki se želite iz tega članka naučiti čimveč, največ vrednosti prinesejo konkretni koraki, ki smo jih izvedli za uspešno optimizacijo – izvolite:

  1. Na mesečni osnovi spremljamo uvrstitve spletne strani za 100 najpomembnejših ključnih besed. Za to uporabljamo orodje SERanking. Če želite vedeti, kako lahko določite najpomembnejše ključne besede za vašo spletno stran ali trgovino, si lahko to preberete na blogu: https://trytoblog.com/digital-marketing/how-to-do-seo-keyword-research-for-your-blog-or-website-for-free/
  2. Vzporedno preverimo rezultate na Google Search Console. Pod zavihkom “Search Traffic -> Search Analytics” vidimo preko katerih iskalnih izrazov so uporabniki prišli na našo spletno stran in na katero mesto je naša spletna trgovina uvrščena.
  3. Na podlagi podatkov iz SERanking-a, Google Search Console, v kombinaciji z željami in cilji naročnika, določimo prioritetne ključne besede za obdobje naslednjega meseca. Določimo besede, ki so najpomembnejše za naročnika, imajo visoko število mesečnih iskanj in se morda že solidno uvrščajo.
    Primer: ključna beseda, ki je pomembna za naročnika, ima cca 600 mesečnih iskanj,  spletna trgovina je pa okoli 10. mesta. Na podlagi tega vidimo, da če uspemo spletno stran izboljšati, da se bo uvrščala samo malenkost višje, pridemo s stranjo na prvo stran – kar pomeni bistveno večje število klikov. Cilj je seveda uvrstitev na top 3 mesta, ampak že manjši premik lahko tukaj pomeni relativno veliko.
    Na tak način določimo okoli 5 – 8 najpomembnejših ključnih besed.
  4. Podstrani, oz. produkte, ki se uvrščajo za te ključne besede, optimiziramo. Osredotočamo se na On-site optimizacijo – optimiziramo naslednje elemente:
    – naslov strani,
    – opis (meta description) strani,
    – poimenovanje in opisi (alt značka) slik,
    – URL naslov spletne strani,
    – H1 in H2 značke na spletni strani.
  5. Off-site optimizacija – tukaj dajemo poudarek deljenju vsebine na socialnih omrežjih, kar je pomembna veja SEO optimizacije. V kolikor imate priložnost deliti vsebino še na ostalih relevantnih straneh, bo tudi to pripomoglo k boljšim rezultatom.
  6. Proces ponavljamo teden za tednom, mesec za mesecem.

Rezultati:

SEO optimizacija spletne trgovine našega naročnika je prinesla rezultate na katere smo izjemno ponosni.

Pri ustaljenih spletnih trgovinah, ki imajo že solidne pozicije za veliko število ključnih besed, je dober rezultat, če se število klikov poveča za 20 – 30 %.

Naši rezultati? Številke v takih primerih povedo največ.

Primerjava zadnjih 30 dni s prvimi 30 dnevi, ko smo začeli z optimizacijo – približno 6 mesecev kasneje:

 

Povečanje števila uporabnikov s SEO optimizacijo

Število uporabnikov v 30-ih dnevih prej: 1796 | Število uporabnikov v 30-ih dnevih zdaj: 2880

Višanje prodaje v spletni trgovini s SEO

Število nakupov v 30-ih dnevih prej: 44 | Število nakupov v 30-ih dnevih zdaj: 75

 

Uspešna SEO optimizacija spletne trgovine

Povprečna pozicija prej: 58 | Povprečna pozicija zdaj: 27

 

Število ključnih besed na prvem mestu prej: 5
Število ključnih besed na prvem mestu zdaj: 16

Število ključnih besed na TOP 3 mestih prej: 9
Število ključnih besed na TOP 3 mestih zdaj: 27

Število ključnih besed na TOP 10 mestih prej: 15
Število ključnih besed na TOP 10 mestih zdaj: 46

Zaključek:

Kot vidite, smo skozi kontinuirano in dobro načrtovano SEO-optimizacijo uspeli praktično podvojiti prodajo v spletni trgovini, v parih mesecih.

Če vas zanima še več o tem, ali bi želeli takšne storitve za vašo spletno stran ali trgovino, lahko stopite v kontakt z nami tukaj:

Priporočamo pa tudi, da sledite slovenskemu blogu Seo-Praktik.si, kjer najdete številne koristne informacije, konkretne nasvete in novosti iz sveta optimizacije spletnih strani: Seo-Praktik.si.

Če želite prejemati obvestila o novih člankih iz sveta spletnega marketinga, se prijavite tukaj:

O avtorju

Sem Damjan Markovič, ustanovitelj podjetja PIKSL, spletne rešitve.
Obseden sem z digitalnim marketingom in kakovostjo ter praktičnostjo vsebin, zato želim na tem blog-u z vami deliti študije, ugotovitve, rezultate in mišljenja o vsemu povezanem z digitalnim marketingom in podjetništvom, na pregleden in praktičen način.

Verjamem, da moje vsebine služijo svojemu namenu samo, če vam prinesejo uporabno vrednost, ki jo lahko uporabite za izboljšanje vaših rezultatov, zato se maksimalno osredotočam na koristnost vsebine.

ZA PRIHODNJE OBJAVE ME LAHKO SPREMLJATE NA: