Facebook oglaševanje
Vsi smo na Facebooku! Zakaj pa se ne bi odločili še za Facebook oglaševanje?


Zakaj izkoristiti Facebook oglaševanje?
- pestra izbira ciljev kampanj,
- veliko število uporabnikov,
- izgradnja baze sledilcev,
- zelo natančno ciljanje uporabnikov po interesih in demografskih podatkih,
- oglaševanje po več omrežjih hkrati,
- popolna merljivost kampanj,
- nizki začetni vložki,
- takojšnji rezultati!
Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju
Zavedamo se, da je vsaka stroka in vsako področje svoj svet. Zato se zavzemamo, da postavimo v strankine čevlje in pogledamo svet skozi njihove oči. To nam daje prednost v pozicioniranju in optimizaciji oglasov za največji efekt. Vsem našim strankam zagotavljamo:
1
2
3
4
Kdo stoji za podjetjem PIKSL?
Podjetje PIKSL sestavlja mlad kolektiv iz različnih področij od programiranja, marketinga in oblikovanja do odnosov z javnostmi. Skupno nam je, da živimo za vse različne kanale spletnega marketinga. Kljub naši mladosti, imamo iz svojih področij že vrsto let izkušenj. Obvladamo različne kanale: Google Ads, SEO, FB oglaševanje, e-mail marketing, optimizacijo uporabniške izkušnje in še mnogo več. Stremimo k temu, da smo strokovni in natančni!

Damjan Markovič
Direktor
“Postavili se bomo v vaše čevlje in se potrudili, da bomo naredili vse za dosego VAŠIH ciljev. Ob tem pa garantiramo jasno in odkrito komunikacijo.”
Kaj so prednosti Facebook oglaševanja?

Doseganje uporabnikov po različnih družabnih omrežjih
Oglašujte vzporedno, po več različnih kanalih.
Ko izdelamo oglas na Facebooku, lahko nato natančno določimo, kje se bo prikazoval. Lahko se prikazujejo med Facebook objavami, Instagram objavami, Instagram Storyji, med Messengerjevimi sporočili in še mnogo več. Enakemu oglasu lahko tudi prilagodimo izgled, da se bolje izkaže na različnih omrežjih. Umeščenost oglasa je odvisna tudi od tega, kakšen tip oglasa imamo. S testiranjem in na podlagi dobrih praks lahko tako določimo, kje želimo da se naš oglas prikazuje. Celoten čas urejanja imamo pregled nad oglasom med želenimi umestitvami ter možnost sprememb oziroma prilagoditve. Če se zraven Facebooka odločite tudi za Google oglaševanje, je dvig prodaje praktično zagotovljen!

Natančno ciljanje uporabnikov
Prikazujte vaše oglase izbrani ciljni skupini.
Ena izmed glavnih prednosti, ki ga nudi Facebook oglaševanje je, da lahko zelo natančno določimo, komu želimo oglas prikazovati. Naše občinstvo lahko tako določimo preko interesov, starosti, spola, všečkanih strani, aktivnosti, nakupnih navad in še mnogo več. Ko določimo občinstvo, ga lahko shranimo in nato uporabimo večkrat. Če na primer želimo prodajati družinske pakete v luksuznem hotelu, bomo oglase prikazovali družinam z višjimi prihodki, ki rada potujejo. Različna občinstva lahko tudi večkrat testiramo in tako določimo, katero ustvari največ prodaje oziroma tistega, kar je bil cilj naše kampanje.


Sledenje uporabnikom preko Facebook pixla
Opominjajte vaše stranke na vaše podjetje.
Facebook oglaševanje zablesti v kombinaciji s Facebook pixlom. Facebook pixel je delček kode, ki se vstavi na vašo spletno stran in preko katere lahko prikazujemo naše oglase tistim uporabnikom, ki so že bili v interakciji z našim podjetjem. Ker se velika večina uporabnikov spleta odloči za nakup po tem, ko dalj časa raziskuje različne blagovne znamke in ker more večkrat videti določen oglas, je sledenje uporabnikom preko pixla vsekakor odličen način prodajanja.

Prilagoditev tipov oglasov namenu
Izberite tip oglasa, ki najbolj ustreza vašemu cilju oglaševanja.
Facebook oglaševanje omogoča oglaševanje na več različnih načinov. Način oglasa, pa je seveda odvisen od tega, kaj želite s tem oglasom narediti. Če želite izpostaviti več produktov, je najbolj primeren carousel oglas, kjer je možno dodati več različnih slik, z različnimi opisi in različnimi pristajalnimi stranmi. Če želite prikazati potek vaše storitve, je priporočljivo izdelati video, v katerem je to razloženo. Na podlagi tipa oglasa se prilagodi tudi umestitev po raznih družabnih omrežjih.

Kaj pravijo naše stranke?

