Stopite v stik z nami/Contact us
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas/Working hours
Pon - Pet/Mon - Fri
08:00 - 16:00

Facebook oglaševanje

Zaupajo nam:

Zakaj izkoristiti Facebook oglaševanje?

Značilnosti Facebook oglaševanja

Facebook oglaševanje je v zadnjih letih za marsikatero podjetje primarni vir novih strank. Preverite zakaj.

— Pestra izbira ciljev kampanj.
— Ogromen doseg.
— Izgradnja baze sledilcev.
— Zelo natančno ciljanje uporabnikov po interesih in demografskih podatkih.

— Oglaševanje po več omrežjih hkrati.
— Popolna merljivost kampanj.
— Nizki začetni vložki.
— Takojšnji rezultati.

Naredite prvi korak proti uspešnejšemu spletnemu poslovanju!

Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju?

Zavedamo se, da je vsaka stroka in vsako področje svoj svet. Zato se zavzemamo, da se postavimo v vaše čevlje in pogledamo svet skozi vaše oči. To nam daje prednost pri pozicioniranju in optimizaciji oglasov za največji učinek. Vsem našim strankam zagotavljamo:

1

Individualiziran odnos, ki se začne že s ponudbo.

2

Transparentno, odzivno in jasno komunikacijo.

3

Redno poročanje o kampanjah in predlogi za izboljšave.

4

Fokusiranje na cilje, ki jih zastavimo skupaj z vami.

Kaj so prednosti Facebook oglaševanja?

Doseganje uporabnikov po različnih družabnih omrežjih

Oglašujte vzporedno, po več različnih kanalih.

Ko izdelamo oglas na Facebooku, lahko natančno določimo, kje se bo prikazoval.

Oglasi se lahko prikazujejo med Facebook objavami, Instagram objavami, Instagram Storyji, med Messengerjevimi sporočili in še mnogo več. Oglasu lahko prilagodimo tudi izgled, da se bolje izkaže na različnih omrežjih. Umeščenost oglasa je odvisna tudi od tega, kakšen tip oglasa imamo.

S testiranjem in na podlagi dobrih praks lahko tako določimo, kje želimo, da se naš oglas prikazuje. Celoten čas urejanja imamo pregled nad oglasom med želenimi umestitvami ter možnost sprememb oziroma prilagoditve.

Če se zraven Facebooka odločite tudi za Google oglaševanje, je dvig prodaje praktično zagotovljen!

Natančno ciljanje uporabnikov

Prikazujte vaše oglase izbrani ciljni skupini.

Ena izmed glavnih prednosti, ki jih nudi Facebook oglaševanje je, da lahko zelo natančno določimo, komu želimo oglas prikazovati.

Naše občinstvo lahko določimo preko interesov, starosti, spola, všečkanih strani, aktivnosti, nakupnih navad in še mnogo več. Ko določimo občinstvo, ga lahko shranimo in nato uporabimo večkrat.

Če na primer želimo prodajati družinske pakete v luksuznem hotelu, bomo oglase prikazovali družinam z višjimi prihodki, ki rade potujejo.

Različna občinstva lahko tudi večkrat testiramo in tako določimo, katero ustvari največ prodaje oziroma tistega, kar je bil cilj naše kampanje.

Sledenje uporabnikom preko Facebook pixla

Opominjajte vaše stranke na vaše podjetje.

Facebook oglaševanje zablesti v kombinaciji s Facebook pixlom. Facebook pixel je delček kode, ki se vstavi na vašo spletno stran in preko katere lahko prikazujemo naše oglase tistim uporabnikom, ki so že bili v interakciji z našim podjetjem.

Velika večina uporabnikov spleta se odloči za nakup po tem, ko dalj časa raziskuje različne blagovne znamke in ker mora večkrat videti določen oglas, je sledenje uporabnikom preko pixla vsekakor odličen način trženja.

Prilagoditev tipov oglasov namenu

Izberite tip oglasa, ki najbolj ustreza vašemu cilju oglaševanja.

Facebook oglaševanje omogoča oglaševanje na več različnih načinov. Način oglasa pa je seveda odvisen od tega, kaj želite s tem oglasom narediti.

Če želite izpostaviti več izdelkov, je najbolj primeren carousel oglas, kjer je možno dodati več različnih slik, z različnimi opisi in različnimi pristajalnimi stranmi. 

Če želite prikazati potek vaše storitve, je priporočljivo izdelati video, v katerem je to razloženo. Na podlagi tipa oglasa se prilagodi tudi umestitev po raznih družabnih omrežjih.

Prijavite se na brezplačni, 30 minutni strateški pogovor o vašem projektu.

Pogovorimo se o priložnostih Facebook oglaševanja za vaš projekt!

Kaj pravijo naše stranke?