Facebook oglaševanje

Vsi smo na Facebooku! Zakaj pa ne bi preko njega še oglaševali?

Facebook oglaševanje, prikazano na računalniku

Podjetja, ki nam že zaupajo

in za katere smo že naredili prvi korak proti učinkovitejšem spletnem poslovanju in večji vidljivosti na spletu.

Zakaj izkoristiti Facebook oglaševanje?

  • pestra izbira ciljev kampanj,
  • veliko število uporabnikov,
  • izgradnja baze sledilcev,
  • zelo natančno ciljanje uporabnikov po interesih in demografskih podatkih,
  • oglaševanje po več omrežjih hkrati,
  • popolna merljivost kampanj,
  • nizki začetni vložki,
  • takojšnji rezultati!
Naredite prvi korak proti uspešnejšemu spletnemu poslovanju!

Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju

Zavedamo se, da je vsaka stroka in vsako področje svoj svet. Zato se zavzemamo, da postavimo v strankine čevlje in pogledamo svet skozi njihove oči. To nam daje prednost v pozicioniranju in optimizaciji oglasov za največji efekt. Vsem našim strankam zagotavljamo:

1

Individualiziran odnos, ki se začne že z ponudbo

2

Transparentno, odzivno in jasno komunikacijo

3

Redno poročanje o kampanjah ter predlogi za izboljšave.

4

Fokusiranje na cilje, ki jih zastavimo skupaj z vami.

Kdo stoji za podjetjem PIKSL?

Podjetje PIKSL sestavlja mlad kolektiv iz različnih področij od programiranja, marketinga in oblikovanja do odnosov z javnostmi. Skupno nam je, da živimo za vse različne kanale spletnega marketinga. Kljub naši mladosti, imamo iz svojih področij že vrsto let izkušenj. Obvladamo različne kanale: Google Ads, SEO, FB oglaševanje, e-mail marketing, optimizacijo uporabniške izkušnje in še mnogo več. Stremimo k temu, da smo strokovni in natančni!

Damjan Markovič

Direktor

“Postavili se bomo v vaše čevlje in se potrudili, da bomo naredili vse za dosego VAŠIH ciljev. Ob tem pa garantiramo jasno in odkrito komunikacijo.”

Kaj so prednosti Facebook oglaševanja?

Doseganje uporabnikov po različnih družabnih omrežjih

Oglašujte vzporedno, po več različnih kanalih.

Ko izdelamo oglas na Facebooku, lahko nato natančno določimo, kje se bo prikazoval. Lahko se prikazujejo med Facebook objavami, Instagram objavami, Instagram Storyji, med Messengerjevimi sporočili in še mnogo več. Enakemu oglasu lahko tudi prilagodimo izgled, da se bolje izkaže na različnih omrežjih. Umeščenost oglasa je odvisna tudi od tega, kakšen tip oglasa imamo. S testiranjem in na podlagi dobrih praks lahko tako določimo, kje želimo da se naš oglas prikazuje. Celoten čas urejanja imamo pregled nad oglasom med želenimi umestitvami ter možnost sprememb oziroma prilagoditve. 

Natančno ciljanje uporabnikov

Prikazujte vaše oglase izbrani ciljni skupini.

Ena izmed glavnih prednosti oglaševanja preko Facebooka je, da lahko zelo natančno določimo, komu želimo oglas prikazovati. Naše občinstvo lahko tako določimo preko interesov, starosti, spola, všečkanih strani, aktivnosti, nakupnih navad in še mnogo več. Ko določimo občinstvo, ga lahko shranimo in nato uporabimo večkrat. Če na primer želimo prodajati družinske pakete v luksuznem hotelu, bomo oglase prikazovali družinam z višjimi prihodki, ki rada potujejo. Različna občinstva lahko tudi večkrat testiramo in tako določimo, katero ustvari največ prodaje oziroma tistega, kar je bil cilj naše kampanje.

Sledenje uporabnikom preko Facebook pixla

Opominjajte vaše stranke na vaše podjetje.

Facebook pixel je delček kode, ki se vstavi na vašo spletno stran in preko katere lahko prikazujemo naše oglase tistim uporabnikom, ki so že bili v interakciji z našim podjetjem. Ker se velika večina uporabnikov spleta odloči za nakup po tem, ko dalj časa raziskuje različne blagovne znamke in ker more večkrat videti določen oglas, je sledenje uporabnikom preko pixla vsekakor odličen način prodajanja.

Prilagoditev tipov oglasov namenu

Izberite tip oglasa, ki najbolj ustreza vašemu cilju oglaševanja.

Na Facebooku lahko oglašujete na več različnih načinov. Način oglasa, pa je seveda odvisen od tega, kaj želite s tem oglasom narediti. Če želite izpostaviti več produktov, je najbolj primeren carousel oglas, kjer je možno dodati več različnih slik, z različnimi opisi in različnimi pristajalnimi stranmi.  Če želite prikazati potek vaše storitve, je priporočljivo izdelati video, v katerem je to razloženo. Na podlagi tipa oglasa se prilagodi tudi umestitev po raznih družabnih omrežjih.

Kaj pravijo naše stranke?

“Pomemben mi je pošten odnos, posluh, znanje, nove ideje in velika mera zagnanosti, ki vodijo do zastavljenih ciljev. Pri podjetju PIKSL posedujejo vse to, zato z veseljem sodelujem z njimi.”
Nataša Božič

Direktor, KUBUS Nataša Božič s.p.

»Strokovnost, ažurnost, korektnost in transparentnost. S temi besedami najlažje opišem odnos, ki ga imajo zaposleni v podjetju Piksl. Rezultati pa tako govorijo sami zase. Vsekakor priporočam vsakemu, ki ob sebi želi partnerja, ki ga bo uspešno vodil v svetu digitalnega oglaševanja.«
Laura Rozman

Direktorica, Agencija Adeo

“Sodelovali smo že z parimi podjetji in kljub obljubam osebnemu pristopu nismo bili priča. Pri podjetju Piksl imam res občutek, da so se postavili v naše čevlje. Temu primeren je tudi rezultat, ki mislim da je tesno povezan s pristopom.”
Vid Tutek

Direktor, VIRUM Vid Tutek s.p.

Oddaj povpraševanje zdaj!

Razložite nam, kako vam lahko pomagamo. Prepričani smo, da bomo našli hitro našli skupen jezik 🙂

Zanimamo se za:

Zanimamo se za:

Soglašam z obdelavo mojih osebnih podatkov:

12 + 15 =

Zaupajte nam svoje želje, cilje in dodatna vprašanja. Več kot nam poveste, kvalitetnejšo ponudbo vam lahko sestavimo!