Stopite v stik z nami
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas
Pon - Pet
08:00 - 16:00

Google oglaševanje

Zaupajo nam:

Zakaj izkoristiti Google oglaševanje?

Značilnosti Google oglaševanja

— Zelo natančno ciljanje uporabnikov.
— Popolna merljivost rezultatov.
— Izjemno velik doseg oglasov.
— Plačate samo ob kliku.

— Natančna omejitev proračuna. 
— Ni potreben visok začetni vložek.
— Takojšnji rezultati!

Naredite prvi korak proti uspešnejšemu spletnemu poslovanju!

Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju?

Zavedamo se, da je vsaka stroka in vsako področje svoj svet. Zato se zavzemamo, da se postavimo v vaše čevlje in pogledamo svet skozi vaše oči. To nam daje prednost pri umestitvi in optimizaciji oglasov za največji učinek. Vsem našim strankam zagotavljamo:

1

Individualiziran odnos, ki se začne že s ponudbo.

2

Transparentno, odzivno in jasno komunikacijo.

3

Redno poročanje o kampanjah in predlogi za izboljšave.

4

Fokusiranje na cilje, ki jih zastavimo skupaj z vami.

Postali smo ena izmed izbranih marketinških agencij, ki je zaradi odličnega dela in izkušenosti prejela značko Google Partner!

Oblike oglaševanja na Google Ads

Oglaševanje preko iskalnega omrežja

Dosezite prave stranke.

Oglasi v iskalnem omrežju se prikazujejo v iskalniku Google, ko uporabnik vanj vpiše točno določeni izraz, ki je povezan z vašim izdelkom/storitvijo. Če oglašujete ženske čevlje in bo uporabnik v iskalnik vpisal izraz “ženski čevlji”, se mu bo prikazal vaš oglas. Mi vam za vašo dejavnost izdelamo predlog ključnih besed, po katerih uporabniki iščejo vaš izdelek/storitev in vam zagotovimo, da vas bodo iskali relevantni uporabniki. Poskrbimo tudi za optimizacijo kampanje, manjše stroške klikov in prikazovanje ciljni skupini, ki vam je najbolj pomembna. Tekom kampanje spremljamo kateri oglasi imajo boljše rezultate ter ustrezno prilagodimo budget, da vam zagotovimo največjo možno uspešnost in odlične prodajne rezultate.

Oglaševanje preko prikaznega omrežja

Približajte svojo blagovno znamko širši populaciji.

Oglasi v prikaznem omrežju se prikazujejo na spletnih straneh, ki ponujajo zakup oglasnega prostora. Ob pravilno nastavljenih ciljnih skupinah in ključnih besedah se prikazujejo na spletnih straneh, ki so sorodne tematiki naših oglasov (primer: če oglašujemo restavracijo, se oglas prikazuje na spletnih straneh o kulinariki). Prikazni oglasi služijo predvsem za večanje prepoznavnosti blagovne znamke, saj imajo za svojo ceno izredno velik doseg. Preko njih pride do manj klikov in prodaje, lahko pa jih uporabimo za ponovno trženje – remarketing.

Re-marketing

Poskrbite, da vas stranke ne pozabijo!

Dandanes se večina nakupov ne zgodi ob prvem stiku z izdelkom. S kodo, ki jo vstavimo v določene podstrani vaše spletne strani, lahko sledimo vedenju uporabnikov na vaši spletni strani. S tem prepoznamo uporabnike, ki so pokazali interes za vaše produkte ali storitve, niso pa še zaključili nakupa ali oddali povpraševanje. Z našimi oglasi jim lahko potem “sledimo” po spletu. Ko bodo spet brskali po spletu in razmišljali o nakupu, se jim bo naš oglas ponovno prikazal in jih opomnil na vaš izdelek.

Videooglaševanje

Prikazujte vaš promocijski posnetek širši publiki.

Video oglaševanje je zelo preprosto, saj potrebujemo samo video posnetek, ki ga naložimo na YouTube. Tudi pri tem kanalu je možno ciljanje na stranke, glede na njihove interese. Video oglasi so primerni za vsa podjetja, od majhnih do velikih, dajejo pa oglaševanju neko novo dinamiko in dimenzijo. Imajo odličen doseg, hkrati pa tudi pripomorejo k prepoznavnosti blagovne znamke.

Prijavite se na brezplačni, 30 minutni strateški pogovor o vašem projektu.

Pogovorimo se o priložnostih Google oglaševanja za vaš projekt!

Kaj pravijo naše stranke?