Google oglaševanje
Izkoristite največji spletni iskalnik za merljivo, učinkovito in hitro pridobivanje novih kupcev!


Zakaj izkoristiti Google oglaševanje?
- Zelo natančno ciljanje uporabnikov,
- popolna merljivost rezultatov,
- izjemno velik doseg oglasov,
- plačate samo ob kliku,
- natančna omejitev proračuna,
- ni potreben visok začetni vložek,
- takojšnji rezultati!
Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju
Zavedamo se, da ima vsaka stroka svoje posebnosti in unikatne lastnosti. Zato se trudimo, da se postavimo v strankine čevlje in pogledamo svet skozi njihove oči. To nam daje prednost v pozicioniranju in optimizaciji oglasov za najboljši učinek. Vsem našim strankam zagotavljamo:
1
2
3
4
Postali smo ena izmed izbranih marketinških agencij, ki je zaradi odličnega dela in izkušenosti prejela značko Google Partner!
Kdo stoji za podjetjem PIKSL?
Podjetje PIKSL sestavlja mlad kolektiv iz različnih področij od programiranja, marketinga in oblikovanja do odnosov z javnostmi. Skupno nam je, da živimo za vse različne kanale spletnega marketinga. Kljub naši mladosti, imamo iz svojih področij že vrsto let izkušenj. Obvladamo različne kanale: Google Ads, SEO, FB oglaševanje, e-mail marketing, optimizacijo uporabniške izkušnje in še mnogo več. Stremimo k temu, da smo strokovni in natančni!

Damjan Markovič
Direktor
“Postavili se bomo v vaše čevlje in se potrudili, da bomo naredili vse za dosego Vaših ciljev. Ob tem pa garantiramo jasno in odkrito komunikacijo.”Oblike oglaševanja na Google Ads

Oglaševanje preko iskalnega omrežja
Dosezite prave stranke.
Oglasi v iskalnem omrežju se prikazujejo v iskalniku Google, ko uporabnik vanj vpiše točno določeni izraz, ki je povezan z vašim izdelkom/storitvijo. Če oglašujete ženske čevlje in bo uporabnik v iskalnik vpisal izraz “ženski čevlji”, se mu bo prikazal vaš oglas. Mi vam za vašo dejavnost izdelamo predlog ključnih besed, po katerih uporabniki iščejo vaš izdelek/storitev ter vam zagotovimo, da vas bodo iskali relevantni uporabniki. Poskrbimo tudi za optimizacijo kampanje, manjše stroške klikov in prikazovanje ciljni skupini, ki vam je najbolj pomembna. Tekom kampanje spremljamo kateri oglasi imajo boljše rezultate ter ustrezno prilagodimo budget, da vam zagotovimo največjo možno uspešnost in odlične prodajne rezultate.

Oglaševanje preko prikaznega omrežja
Približajte svojo blagovno znamko širši populaciji.
Oglasi v prikaznem omrežju se prikazujejo na spletnih straneh, ki ponujajo zakup oglasnega prostora. Ob pravilno nastavljenih ciljnih skupinah in ključnih besedah se prikazujejo na spletnih straneh, ki so sorodne tematiki naših oglasov (primer: če oglašujemo restavracijo, se oglas prikazuje na spletnih straneh o kulinariki). Prikazni oglasi služijo predvsem za večanje prepoznavnosti blagovne znamke, saj imajo za svojo ceno izredno velik doseg. Preko njih pride do manj klikov in prodaje, lahko jih pa uporabimo za ponovno trženje – remarketing.


Re-marketing
Poskrbite, da vas stranke ne pozabijo!
Dandanes se večina nakupov ne zgodi ob prvem stiku z izdelkom. S kodo, ki jo vstavimo v določene podstrani vaše spletne strani, lahko sledimo vedenju uporabnikov na vaši spletni strani in prepoznamo uporabnike, ki so pokazali interes za vaše produkte ali storitve, niso še pa zaključili nakupa ali oddali povpraševanje. Z našimi oglasi jim lahko potem “sledimo” po spletu. Ko bodo spet brskali po spletu in razmišljali o nakupu, se jim bo naš oglas zopet prikazal in jih opomnil na vaš izdelek.

Videooglaševanje
Prikazujte vaš promocijski posnetek širši publiki.
Video oglaševanje je zelo preprosto, saj potrebujemo samo video posnetek, ki naložimo na YouTube. Tudi pri tem kanalu je možno ciljanje na stranke, glede na njihove interese. Video oglasi so primerni za vsa podjetja, od majhnih do velikih, dajejo pa vsekakor neko novo dinamiko in dimenzijo oglaševanju. Imajo odličen doseg, hkrati pa tudi pripomorejo k prepoznavnosti blagovne znamke.

Kaj pravijo naše stranke?

