Email marketing

Pošljite prava sporočila pravim ljudem!

Facebook oglaševanje, prikazano na računalniku

Podjetja, ki nam že zaupajo

in za katera smo že naredili prvi korak proti učinkovitejšem spletnem poslovanju in večji vidljivosti na spletu.

Zakaj pošiljati masovne emaile?

  • izgradnja baze kontaktov,
  • redno obveščanje kontaktov,
  • podrobna merljivost kampanj,
  • velik odstotek prebranih sporočil,
  • izgradnja blagovne znamke,
  • praktično brezmejna možnost kreativnosti,
  • možnost pošiljanja prilagojenih sporočil, glede na odnos s kontaktom.
Naredite prvi korak proti uspešnejšemu spletnemu poslovanju!

Kaj lahko pričakujete ob sodelovanju

Zavedamo se, da je vsaka stroka in vsako področje svoj svet. Zato se zavzemamo, da postavimo v strankine čevlje in pogledamo svet skozi njihove oči. To nam daje prednost v pozicioniranju in optimizaciji oglasov za največji efekt. Vsem našim strankam zagotavljamo:

1

Individualiziran odnos, ki se začne že z ponudbo

2

Transparentno, odzivno in jasno komunikacijo

3

Redno poročanje o kampanjah ter predlogi za izboljšave.

4

Fokusiranje na cilje, ki jih zastavimo skupaj z vami.

Kdo stoji za podjetjem PIKSL?

Podjetje PIKSL sestavlja mlad kolektiv iz različnih področij od programiranja, marketinga in oblikovanja do odnosov z javnostmi. Skupno nam je, da živimo za vse različne kanale spletnega marketinga. Kljub naši mladosti, imamo iz svojih področij že vrsto let izkušenj. Obvladamo različne kanale: Google Ads, SEO, FB oglaševanje, e-mail marketing, optimizacijo uporabniške izkušnje in še mnogo več. Stremimo k temu, da smo strokovni in natančni!

Damjan Markovič

Direktor

“Postavili se bomo v vaše čevlje in se potrudili, da bomo naredili vse za dosego VAŠIH ciljev. Ob tem pa garantiramo jasno in odkrito komunikacijo.”

Zakaj pošiljati promocijske emaile?

Pošiljanje prilagojenih mailov različnim ciljnim skupinam

Komunicirajte s svojimi kontakti skozi prilagojena elektronska sporočila.

Različne promocijske emaile lahko pošiljate različnim ciljnim skupinam. Znotraj baz kontaktov so namreč brezmejne možnosti segmentiranja. Prodajate opremo za hišne ljubljenčke? Pošiljajte različne emaile strankam, ki imajo pse, kot pa tistim, ki imajo mačke. Imate sistem zbiranja točk za popuste? Razvrstite stranke glede na to, koliko točk imajo in jim prilagodite ponudbo. Ker lahko spremljate tudi kateri kontakti so klikali na katere povezave in kateri so kaj kupili, je možna še bolj podrobna prilagoditev.

Pošiljajte novosti ali tematske članke

Ni nujno, da so vaši emaili izključno promocijski.

Če radi pišete in objavljate vsebino za vaše stranke, omogočite strankam naročanje na vaše novice ter jih takoj obvestite o novi vsebini. Vaša sporočila ne rabijo biti (neposredno) prodajna. Z zanimivi vsebinami, ki jih bo vaše občinstvo z veseljem prebiralo, si lahko pridobite zvesto bazo kontaktov, ki bo vaši znamki zaupala. Nekdo ki vaši blagovni znamki zaupa, pa se bo prej odločil za nakup vašega izdelka/storitve.

Popolna merljivost kampanj

Analizirajte odziv različnih kontaktov na različne kampanje.

Ko boste poslali kampanjo, vas bo seveda zanimalo kaj ste z njo dosegli in kateri kontakti so se na njo odzvali pozitivno. Email marketing omogoča podrobno analizo kampanj, kjer lahko vidite točno kateri kontakti so elektronsko sporočilo odprli in na katere povezave so kliknili. Ali so sporočilo prebrali in opravili nakup? Ali sporočila niso niti odprli? Ali so vaše izdelke/storitve samo pregldali, pa se še niso odločili za nakup? Vse to nam pove, kako nas določeni kontakti dojemajo in v kakšnem odnosu so s podjetjem.

Kampanje omogočajo brezmejno kreativnost

Vključite različne vizualne elemente v vašo kampanjo in poskrbite, da bo nepozabna!

Pri email kampanjah je edini mejnik vaša kreativnost. Sodobni programi za kreiranje email kampanj omogočajo vključitev praktično vseh možnih vizualnih elementov, kot npr.: slike, videi, zvočni elementi, nabori produktov, emojiji… Možne so tudi vse različne kombinacije postavitev, v katere elemente vstavljamo. 

Kaj pravijo naše stranke?

“Pomemben mi je pošten odnos, posluh, znanje, nove ideje in velika mera zagnanosti, ki vodijo do zastavljenih ciljev. Pri podjetju PIKSL posedujejo vse to, zato z veseljem sodelujem z njimi.”
Nataša Božič

Direktor, KUBUS Nataša Božič s.p.

»Strokovnost, ažurnost, korektnost in transparentnost. S temi besedami najlažje opišem odnos, ki ga imajo zaposleni v podjetju Piksl. Rezultati pa tako govorijo sami zase. Vsekakor priporočam vsakemu, ki ob sebi želi partnerja, ki ga bo uspešno vodil v svetu digitalnega oglaševanja.«
Laura Rozman

Direktorica, Agencija Adeo

“Sodelovali smo že z parimi podjetji in kljub obljubam osebnemu pristopu nismo bili priča. Pri podjetju Piksl imam res občutek, da so se postavili v naše čevlje. Temu primeren je tudi rezultat, ki mislim da je tesno povezan s pristopom.”
Vid Tutek

Direktor, VIRUM Vid Tutek s.p.

Oddaj povpraševanje zdaj!

Razložite nam, kako vam lahko pomagamo. Prepričani smo, da bomo našli hitro našli skupen jezik 🙂

Zanimamo se za:

Zanimamo se za:

Soglašam z obdelavo mojih osebnih podatkov:

4 + 15 =

Zaupajte nam svoje želje, cilje in dodatna vprašanja. Več kot nam poveste, kvalitetnejšo ponudbo vam lahko sestavimo!