Stopite v stik z nami/Contact us
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas/Working hours
Pon - Pet/Mon - Fri
08:00 - 16:00

11 učinkovitih strategij spletnih trgovin na Instagramu

Instagram je učinkovita platforma za lastnike spletnih trgovin, saj ponuja veliko različnih možnosti za trženje. Vse, kar morate storiti, je uporabiti pametno Instagram marketinško strategijo, ki vam bo omogočila znatno povečanje prepoznavnosti in prodaje v vaši spletni trgovini.

Instagram je prehodil dolgo pot, odkar ga je Facebook kupil spomladi 2012. Takrat je imela ta aplikacija 50 milijonov aktivnih uporabnikov na mesec, zdaj pa je po podatkih Statista presegla milijardo aktivnih uporabnikov na mesec.

Ob upoštevanju vseh teh številk nam dovolite, da delimo nekaj marketinških strategij na Instagramu, ki ne bodo le povečale vašega prihodka, ampak vam bodo omogočile tudi, da zgradite skupnost okoli vaše blagovne znamke.

1. Ustvarjanje vsebine

Poskrbite, da bo vsa vaša vsebina odlične kakovosti. Bolj kot je kakovostna, večja angažiranost bo iz strani vašega ciljnega občinstva. Preden objavite vsebino, premislite! Ustvarite vsebino okoli hashtagov, ki so pomembni za vaše izdelke. 

Načrtujte vsebino za mesec vnaprej, saj boste tako zagotovili, da bo vaš Instagram profil poln kakovostne vsebine. Brez načrta boste težko našli čas za redne objave.

Prav tako boste tako ohranili pozornost vaše ciljne publike. Vendar objavljanje visoko kakovostne vsebine ni dovolj. S svojimi sledilci morate tudi komunicirati – se odzivati na njihove komentarje, komentirati objave drugih, itd. Bodite del skupnosti.

2. “Growth Hacking”

Kot lastnik spletne trgovine morate čim prej ugotoviti, kaj vam prinaša najboljše rezultate. Za povečanje števila sledilcev na Instagramu in prepoznavnosti blagovne znamke sta na voljo dva odlična trika. Prvič, sodelovanje z ustreznimi vplivneži. Drugič, organizirajte tekmovanja in nagradne igre ter poskrbite za odličen “engagement” s spodaj podanimi vrstami objav.

    • Promocijske objave – Objave o izdelkih ali karkoli drugega, kar se nanaša na vašo spletno trgovino, produkte ali storitve.
    • “Engagement” objave – Vključuje objave, ki navdihujejo vaše sledilce, da sodelujejo v pogovorih, všečkajo in delijo vaše objave. Svojim sledilcem lahko postavite vprašanje ali organizirate nagradne igre.
    • Deljenje objav – promovirajte vsebino s pomočjo svojih sledilcev, blogerjev in vplivnežev.

3. Označevanje izdelkov

Izdelke lahko označujete v objavah in kupcem tako poenostavite postopek nakupa. Instagram namreč omogoča poslovnim računom, da označujejo izdelke v svojih objavah, tako kot lahko profili označujejo ljudi. Označevanje je eden najboljših Instagram marketinških nasvetov za podjetja, ki želijo svoje izdelke predstaviti širšemu občinstvu.

Postopek je preprost in v kratkem času lahko svoj Instagram spremenite v prodajni kanal. Naslednji preprosti koraki vam bodo pomagali začeti:

    • Nastavite razdelek za trgovino na vaši poslovni Facebook strani, ki jo povežete z Instagramom, in ji dodajte svoje izdelke (izdelke lahko avtomatsko uvozite iz spletne trgovine). Izberite možnost, ki strankam omogoča nakup na vašem spletnem mestu za spletno trgovino namesto na Facebooku.
    • Počakajte, da na svoj Instagram račun prejmete obvestilo, da lahko začnete označevati izdelke (kar lahko traja do nekaj dni).
    • Ko objavljate sliko, izberite možnost »označi izdelek«, da si lahko ogledate seznam vseh izdelkov, ki ste jih naložili na svoj Facebook.

4. Hashtagi

Hashtagi na Instagramu so močno orodje. V vsako objavo lahko vstavite do 30 hashtagov. Omogočajo, da je vaša vsebina vidna širši publiki in pomagajo pri privabljanju novih potencialnih strank. Če želite vsakodnevno prihraniti čas, naredite ustrezno raziskavo hashtagov. Ko končate, ustvarite in shranite seznam hashtagov, ki jih želite uporabiti.

Če na primer pogosto objavljate posnetke izdelkov, citate ali slike življenjskega sloga, ustvarite seznam ustreznih hashtagov za vsakega. Priljubljeni hashtagi se lahko hitro spremenijo, zato redno posodabljajte svoj seznam hashtagov. Prav tako uporabljajte samo ustrezne hashtage.

Za svojo strategijo hashtagov na Instagramu morate vedno imeti v mislih uporabniško izkušnjo. Ciljanje na nove stranke na Instagramu zahteva svoj čas in potrpežljivost, a se zagotovo izplača. Poiščite hashtage, ki so pomembni za vaše izdelke, da se lahko povežete s strankami, ki imajo podobne interese.

5. Povečajte prodajo z nagradnimi igrami in vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki

Prodaja neposredno z Instagrama je mogoča, vendar je pomembno tudi, da pokažete vašim sledilcem, da vam je mar za njih. Osredotočite se na izgradnjo privlačne skupnosti z različnimi vsebinami, ki jih ustvarijo uporabniki. Ustvarite umetniški in navdihujoč vir za svojo ciljno publiko. Priporočamo naslednji dve vrsti vsebin, ki vzbujata veliko zaupanje in prinašajo veliko angažiranost na Instagramu.

    • Objavite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki (UGC – User Generated Content) – Želite promovirati prijazno in prizemljeno podobo blagovne znamke? Potem objavite slike strank, ki prikazujejo vaše izdelke. Uporabniško ustvarjena vsebina deluje kot čar. Navdušili jih boste, če jih boste predstavili.
    • Izvajajte nagradne igre – Mnogi uporabniki Instagrama sledijo blagovnim znamkam preprosto zaradi nagrad, ki jih ponujajo, kasneje pa prerastejjo v stranke. Če želite objaviti svoje nagradne igre, uporabite vizualno privlačne grafike, koristne nagrade in jasna navodila za sodelovanje v nagradni igri.

6. “Engagement”

Če komunicirate s svojimi ciljnimi strankami, vam bodo pogosto odgovorili z všečki in celo začeli slediti vaši blagovni znamki. Nakup všečkov ali sledilcev naj ne bo v vašem interesu. Morda se zdi, da je to hitra rešitev, vendar boste na dolgi rok škodovali svoji blagovni znamki, saj bo vaša skupnost sestavljena iz ljudi, ki vas v resnici ne spremljajo in ne bodo nikdar vaši kupci. Hkrati bodo tudi manj sodelovali – všečkali in komentirali vaše objave, zato bo Instagram zmanjšal doseg vaših objav.

7. Nakupna pot

Do zdaj delite kakovostno vsebino in ste tudi opazno vključeni v Instagram skupnosti. Čestitamo, da ste napolnili Instagram profil vaše ciljne publike z objavami z dodano vrednostjo. Toda ali vaša prizadevanja za trženje na Instagramu pozitivno vplivajo na prodajo v vaši spletni trgovini?

Super je imeti veliko število sledilcev na Instagramu. Poleg tega večja angažiranost pomeni boljšo prepoznavnost blagovne znamke, vendar če želite doseči trajnostno rast, boste morali olajšati pot vašega kupca.

Promet iz Instagrama večinoma prihaja iz mobilnih telefonov, zato mora biti vaša ciljna stran odzivna in optimizirana na mobilne naprave. Prav tako večina uporabnikov ne opravi nakupa ob prvem obisku spletne trgovine, zato je zelo pomembno, da imate za te obiskovalce vzpostavljene remarketing kampanje.

Izkoristite lahko tudi funkcijo lokacije Instagrama – to je odličen način za pridobivanje prodaje spletne trgovine z Instagrama.

Predstavitev izdelkov na privlačen način bo sprožilo veliko povpraševanja, vendar ne bodite tisti, ki zgolj prodajajo svoje izdelke na Instagramu. To lahko uniči celovitost vaše blagovne znamke. Vendar, če ste pri tem malce ustvarjalni, to ne bo povzročilo velikih težav – predstavljajte svoje izdelke skozi kreativne objave, ki bodo uporabnikom zanimive in jim prinašale uporabno vrednost.

8. Vplivneži

Raziskave kažejo, da ena tretjina potrošnikov ne zaupa tradicionalnemu oglaševanju in bo zavrnila spremljanje vaše blagovne znamke ali sodelovanje z njo na spletu. Influencerji vam omogočajo dostop do svoje nišne publike na sproščen in ustrezen način. Influencerji so namreč zgradili lastno občinstvo, ki zaupa v njihove misli in mnenja.

Iz prakse vidimo, da imajo lahko nano-vplivneži (2000 do 5000 sledilcev) in mikro-vplivneži (5.000-50.000 sledilcev) velik vpliv na spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke in prodaje ter je v njih vredno vlagati – dokler sta stopnja zavzetosti in dosega prava. Seveda je potrebno konstantno spremljati rezultate in skrbeti, da sodelovanje poteka v skladu z dogovori.

Influencerji imajo nepremagljiv glas, ko gre za trženje – ne kličejo jih vplivneži za nič!

9. Analitika

Najboljše marketinške strategije za Instagram vedno vključujejo temeljit pregled analitike. Analitika v aplikaciji vam nudi koristne informacije in te informacije lahko uporabite za povečanje angažiranosti. Pod zavihkom občinstvo lahko vidite, kdaj so vaši sledilci najbolj aktivni na Instagramu. Načrtujte svoje prihodnje objave v teh časih.

Bodite pozorni na fotografije, ki dobijo največ všečkov. Tako boste dobili vpogled v to, kaj vaše občinstvo najbolj zanima. S temi informacijami lahko objavite več tega, kar želijo, in povečate angažiranost.

10. Instagram Story

Instagram Stories (zgodbe) so uporabnikom precej olajšale sodelovanje s svojimi sledilci. Če želite ustvariti trendovsko blagovno znamko, vsekakor uporabite Instagram Stories in jih redno posodabljajte.

To je fantastičen način za sodelovanje s svojimi gorečimi privrženci. To zdaj počnejo številna podjetja in to je odličen način, da vaše podjetje uspe v vedno bolj konkurenčnem prostoru.

Instagram zgodbe ne rabijo biti profesionalne – super je, če so avtentične, vsakodnevne objave.

11. Instagram Highlights

Standardne Instagram zgodbe izginejo po 24 urah. Kaj pa, če je nekaj fotografij ali videoposnetkov, ki jih želite pustiti za daljše časovno obdobje? Lahko so poudarki dogodka, ki ste ga sponzorirali, mnenje stranke, ali morda nov izdelek, ki ga lansirate.

Z Instagram Story Highlights lahko preprosto pustite nekaj svojih najbolj priljubljenih zgodb. Pomislite nanje kot na izbrane zbirke v vašem profilu, ki bodo trajno živele.

Da povzamemo!

Tukaj jih imate – najboljše marketinške strategije za Instagram. Lepota Instagrama je v tem, da ne zahteva velikega proračuna. Svojo prodajo spletne trgovine na Instagramu lahko z lahkoto povečate, če sledite strategijam in preko zgoraj napisanih metod, ponudite strankam dodano vrednost. Uporabniki Instagrama uživajo v nakupovanju pri priljubljenih blagovnih znamkah, zato nemudoma uporabite prej omenjene Instagram marketinške nasvete. Prav tako še naprej merite svojo uspešnost. V enem mesecu bi morali imeti dovolj podatkov o prodaji, ki ste jo ustvarili na Instagramu.

Author avatar
Margareta Furman

Pošlji mnenje

Vaš e-naslov ne bo objavljen.