Stopite v stik z nami
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas
Pon - Pet
08:00 - 16:00

10 Facebook marketinških nasvetov za vašo spletno trgovino

Če želite začeti in voditi dobičkonosno spletno trgovino, so družbeni mediji nekaj, česar si ne morete privoščiti, da bi prezrli. V manj kot dveh desetletjih, kolikor obstajajo družbeni mediji, so popolnoma spremenili način trženja. Izenačili so pogoje in omogočili tudi majhnim podjetjem z ničelnim trženjskim proračunom, da tekmujejo z velikimi korporacijami, katerih tržni proračuni segajo v milijone dolarjev.

Facebook je kralj družbenih medijev in kot podjetniki, ki vodite svojo spletno trgovino, je Facebook platforma, ki bi jo zagotovo morali izkoristiti. Ne glede na vašo panogo ali vrsto izdelkov, ki jih prodajate v svoji spletni trgovini, je veliko vaših potencialnih strank na Facebooku. Če pa želite izstopati in svojo spletno trgovino uspešno tržiti ter razširiti svoje podjetje, morate biti pri svojem pristopu taktični.

Za vas smo pripravili 9 Facebook marketinških nasvetov, ki vam bodo pomagali povečati prodajo v vaši spletni trgovini.

1. Določite svojo ciljno publiko.

Če nameravate tržiti svoj izdelek ali storitev, morate vedeti, kdo to potrebuje ali si želi. Določiti njihovo starost, lokacijo, službo, interese in zakaj je vaš izdelek ali storitev dobra zanje.

Facebookovo orodje Audience Insights vam omogoča, da se poglobite v svoje potencialne stranke in poiščete informacije o spolu, izobrazbi, statusu razmerja, lokaciji, jeziku, uporabi Facebooka in celo preteklih nakupih.

2. Ustvarite Facebook poslovno stran.

Ustvarjanje poslovne strani na Facebooku je zastonj in enostavno izvedljivo. Prijavite se na poslovno stran na Facebook.com/business in izberite med razpoložljivimi vrstami podjetij, vključno z lokalnim podjetjem ali krajem, blagovno znamko ali izdelkom. Izpolnite podrobnosti, če želite več informacij o vašem podjetju. Nato začnite dodajati slike ali svoj logotip, naslovno fotografijo in sliko profila – to je enako kot nastavitev vaše osebne Facebook strani.

To predstavlja okostje vaše strani, kamor nato dodate kratek opis vašega podjetja z informacijami, ki bodo zanimale vaše potencialne stranke. Nato ustvarite uporabniško ime, ki strankam omogoča, da vas kontaktirajo preko Facebook Messengerja. Nato lahko razširite svoj opis, navedete svojo lokacijo in ustvarite svojo prvo objavo. Zdaj ste v poslu – vsaj na Facebooku.

3. Prodajajte svoj izdelek neposredno na Facebooku.

Svojo spletno prodajo lahko povečate tako, da svoje izdelke prodajate neposredno na Facebooku. Samo dodajte trgovino na svojo stran na Facebooku, da lahko stranke neposredno kupijo vaše izdelke. Preprosto kliknite zavihek »Nakupujte« na vaši Facebook strani, da vas pripelje do strani »Prodaj na Facebooku« Commerce Managerja, orodja, ki vam omogoča povezovanje poslovnih računov, nastavitev nastavitev za pošiljanje in vračila ter določanje izplačil. S to nastavitvijo lahko uporabljate Commerce Manager na Facebooku in Instagramu ter celo “Marketplace” za nekatere izdelke.

S svojo Facebook trgovino lahko uporabljate tudi platforme tretjih oseb, kot so BigCommerce, WooCommerce, ChannelAdvisor, CommerceHub, Quipt, ShipStation, Shopify ali Zentail. Če že uporabljate platformo tretje osebe, lahko samodejno nastavite trgovino na svoji Facebook strani, tako da se izdelki iz vaše platforme tretjih oseb prikažejo v vaši Facebook trgovini.

4. Ustvarite vizualne objave.

Poskrbite, da bo vaša zasnova spletne trgovine profesionalna in zelo vizualna, da se bodo vaši izdelki ali storitve “prodajali sami”. Poleg člankov in pričevanj o svojih izdelkih uporabite profesionalne fotografije in videoposnetke.

Redno objavljajte nove slike in video posnetke svojih izdelkov. Dovolite strankam in opazovalcem, da sodelujejo pri ustvarjanju in razstavljanju slik ter videoposnetkov. Videoposnetki so glavna vsebina za tržnike na Facebooku, saj prejmejo kar 135% večjo pozornost kot slike.

Ko je vsebina sestavljena, določite ustrezno kombinacijo elementov. Pravilo 80-20 narekuje uporabo 80% objav na Facebooku za informiranje, izobraževanje in zabavo, medtem ko 20% promovira vaš izdelek. Pravilo tretjin družbenih medijev po drugi strani narekuje, da mora ena tretjina vaše vsebine deliti ideje in zgodbe, ena tretjina mora vključevati osebno interakcijo in ena tretjina naj promovira vaše podjetje.

5. Držite se urnika objav.

Če je vaš cilj pritegniti stranke in razširiti svoje trge, je objavljanje informativne in zabavne vsebine ključnega pomena, zato se morate zavezati urniku, da vaše občinstvo ve, kaj lahko pričakuje in kdaj. Ali objavljate vsak dan? Večkrat na dan? Kakšno vsebino delite?

Vaš urnik objavljanja bo odvisen od odziva vaše publike; bodite pripravljeni prilagoditi svoja sporočila. Večina spletnih trgovin objavlja ob koncu tedna, ker imajo ljudje več prostega časa, vendar je odvisno od vašega podjetja, kdaj je dejansko optimalen čas za objavo.

Facebook Insights vam lahko pomaga določiti najboljši čas za objavo vaše vsebine. Doslednost in raznolikost sta bistvo uspeha vsebine.

6. Predstavite in promovirajte svoje izdelke.

Čeprav vam ni treba vedno navduševati ljudi s prodajnim predlogom, ni nič narobe, če svoje izdelke in storitve predstavite zainteresirani javnosti, da ustvarite promet in prodajo, in to še posebej velja, če uvajate nekaj novega. Sodelujte s svojo ciljno publiko in poskrbite, da boste delili vse promocije, ki so v vaši spletni trgovini.

Facebook je namenjen predvsem izgradnji odnosov – če zagotovite dovolj vrednosti, bo vaše občinstvo odprto za učenje o vaših izdelkih in storitvah preko objav, osredotočenih na prodajo.

7. Sodelujte s strankami.

Vaše stranke in oboževalci lahko pogosto objavljajo vsebino na družbenih omrežjih, zato bi morali (z dovoljenjem) to vsebino deliti s svojim občinstvom. Prav tako lahko promovirate darila in ponujate druge brezplačne dragocenosti, ker to deluje kot PR kampanja. Izboljšajte svoje objave z mnenji strank: nekatere najbolj priljubljene objave so ocene izdelkov uporabnikov.

8. Zaženite Facebook oglase in Pixel.

Prikazovanje oglasov na Facebooku je zanesljiv način, da pritegnete pozornost na vaše podjetje. Vse, kar morate storiti, je ustvariti račun za oglase v Facebooku, v katerem plačate, da delite svojo vsebino z določeno ciljno publiko. S tem se vaši oglasi prikažejo potencialno zainteresiranim strankam, da dosežejo cilje konverzije – torej pretvorijo gledalce v kupce.

Facebook ponuja ogromno možnosti za oglaševalce, vključno s prepoznavnostjo blagovne znamke, vključenostjo uporabnikov, namestitvijo aplikacij in obiski vaše trgovine.

Karkoli se boste odločili, nastavite Facebook Pixel. Tudi če ne nameravate takoj uporabiti oglasov na Facebooku, nastavite Facebook Pixel, ki je odrezek kode, ki ga postavite na svoje spletno mesto za ponovno trženje ljudem, ki so že obiskali vaše spletno mesto.

Pixel pomaga pri oblikovanju ciljne skupine po meri za prihodnje oglase: zbira podatke in sproži piškotke, ko jih postavite na svoje spletno mesto, ter spremlja obiskovalce, ko so v interakciji z vašim spletnim mestom ali oglasi. S Facebook Pixel boste imeli na voljo informacije o ponovnem trženju in ciljni skupini po meri, če ali ko zaženete oglaševalsko akcijo.

9. Spremljajte in ponovno ciljajte potencialne stranke.

Ko porabite denar za oglase, se želite prepričati, da opravljajo svojo nalogo privabljanja plačljivih strank. Spremljanje uspešnosti oglasov in ponovno ciljanje potencialnih strank sta ključnega pomena za uspeh spletne trgovine.

Ponovno ciljanje vam pomaga doseči angažirane stranke, ki že razmišljajo o nakupu – morda celo dajo izdelek v košarico, vendar se še niso dokončno odločili. Ponovno ciljanje jih spomni na njihovo željo po nakupu tega, kar prodajate.

Spremljanje uspešnosti oglasov vam omogoča, da začasno ustavite oglase, ki ne opravljajo svojega dela, ali prilagodite oglase za boljše rezultate. Poskusite nastaviti Facebook-ov vgrajen algoritem za optimizacijo, da samodejno v realnem času spreminja vašo akcijo na podlagi meril uspešnosti, ki jih nastavite.

Zaključek

Danes je vodenje spletne trgovine konkurenčno. Trdna marketinška kampanja, dopolnjena z dobro načrtovanimi orodji za obveščanje na Facebooku, oglaševanjem in strategijo, usmerjeno v stranke, bo poskrbela za to, da bo vaše spletno podjetje uspelo.

Author avatar
Margareta Furman

Pošlji mnenje

Vaš e-naslov ne bo objavljen.