Stopite v stik z nami
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas
Pon - Pet
08:00 - 16:00

Spletno oglaševanje za Muflon

Predstavljamo,, kako smo z celostnim pristopom za 105% povečali rast prodaje preko spletne trgovine za naročnika Muflon d.o.o.. Z vami delimo tudi ostale parametre, ki so se izboljšali in pričajo o kvalitetnejšem obisku ter boljši prodaji.

Podjetje Muflon je s svojo več kot 40. letno tradicijo eden izmed vodilnih proizvajalcev samolepilnih materialov v Srednji Evropi. Na leto proizvede 30 milijonov kvadratnih metrov samolepilnih materialov in folij. Izdeluje etikete, različne vrste tiskovin ter izdelke iz papirne konfekcije. S svojimi izdelki so prisotni na slovenskem in evropskem trgu.

Spletna trgovina Muflon je pred našim sodelovanjem vodila le svoja družbena omrežja. S tem niso dosegali želenih rezultatov – slaba prepoznavnost in nizka prodaja.

Cilji sodelovanja – vzpostavitev celostnega pristopa k digitalnemu marketingu, povečanje prodaje in izboljšanje prepoznavnosti.

  • Strategija

    Izdelava nove spletne trgovine, SEO optimizacija, Facebook Ads, vodenje družbenih omrežij, email marketing, sodelovanja z influencerji, Google Ads

  • Obdobje

    2020 →

  • Ciljni trg

    Slovenija

REŠITEV

Izvedba

Naša ekipa je – kot pri vsakem novem poslovnem partnerju – najprej izvedla temeljit pregled dosedanjih marketinških aktivnosti. Tako smo dobili vpogled, katere spremembe moramo vpeljati in kateri oglaševalski pristopi nas lahko pripeljejo do želenih ciljev. Naloge smo se lotili celostno – vse od postavitve nove spletne strani do vključitve marketinških kanalov.


Glavni cilj Muflona je bil povečati prepoznavnost in posledično tudi rast prodaje. Tukaj smo se soočili s prvim izzivom – postavitev nove spletne strani. Pri tem projektu smo sodelovali z zunanjimi oblikovalci, ki so najprej začrtali uporabniško izkušnjo, kasneje pa še sam design spletne strani.

Pri izdelavi spletne strani smo pazili, da bo stran v skladu z natančnim designom, da bo uporabniku prijazna, hitra, tehnološko dovršena, prilagojena za računalnik, tablice in telefone ter pripravljena za višjo obiskanost in promet.

Prej Potem

Nato je bil na vrsti digitalni marketing.

Lahko pa je spletna trgovina še tako dobro izdelana, hitra, optimizirana in privlačna, toda brez kupcev ne prinaša želenih rezultatov. Zato smo poskrbeli tudi za spletno oglaševanje (na socialnih omrežjih in na Googlu) in SEO.

To je spletni trgovini pomagalo, da se je višje uvrstila na spletnih brskalnikih in da so jo tako potencialni kupci tudi hitro opazili.

K marketinškim aktivnostim smo kasneje še dodali email marketing in sodelovanja z influencerji.

Pri tem projektu smo še posebej ponosni na kontinuirane izboljšave in optimizacijo – tako nismo izboljšali rezultatov samo v primerjavi z obdobjem pred našim delom, ampak iz meseca v mesec povečujemo učinkovitost in profitabilnost našega dela, kar je super znak, da se dolgoročno gradi močna in profitabilna blagovna znamka 

Rezultati:

Celovita izdelava nove spletne trgovine 0%
Pridobitev influencer sodelovanj in foto materiala 0%
Izboljšanje ROI (povratek na investicijo) v Google Ads v drugi polovici sodelovanja 0%
Povečanje števila konverzij v Google Ads v drugi polovici sodelovanja 0%
Znižanje cene na klik v Google Ads v drugi polovici sodelovanja 0%
Cca 105% rast prodaje (2021 proti 2020) 0%
Vzpostavitev e-mail marketing avtomatizacije 0%