Stopite v stik z nami
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas
Pon - Pet
08:00 - 16:00

Spletno oglaševanje BC Vault

Študija primera, kako smo spletni trgovini z kripto denarnicami BC Vault pomagali izboljšati vse vidike spletnega poslovanja – od več prometa do višjega ROAS-a (povratka na investicijo). Z vami delimo vpoglede, kako smo presegli vse zastavljene cilje v samo enem letu našega sodelovanja.

 

Podjetje Real Security deluje že skoraj 20 let na področju IT varnosti. Vse te izkušnje in znanje so uporabili za načrtovanje in izdelavo BC VAULT, izdelka ali bolje rečeno popolne rešitve tako za industrijo blockchain. 

 

Spletna trgovina BC Vault je pred našim sodelovanjem vodila družbena omrežja in sodelovala z izbranimi Youtuberji. S tem so dosegali določene rezultate, vendar so začutili, da ne izkoriščajo vsega potenciala, ki se ponuja v spletni prodaji.

  • Strategija

    SEO optimizacija, Facebook oglaševanje, Google Ads oglaševanje vodenje družbenih omrežij, email marketing, sodelovanja z influencerji, prodaja na Amazonu.

  • Obdobje

    2020 →

  • Ciljni trg

    Cel svet, poudarek na ZDA

REŠITEV

Izvedba

Kot pri vsakem novem poslovnem partnerju smo najprej izvedli temeljit pregled dosedanjih marketinških aktivnosti in se skupaj z naročnikom pogovorili o njihovih ciljih ter željah. Tako smo dobili vpogled, katere spremembe moramo vpeljati in kateri oglaševalski pristopi nas lahko pripeljejo do želenih ciljev.

Glavni cilj BC Vault-a je bil povečati prepoznavnost in posledično tudi rast prodaje na tujih trgih – predvsem ZDA. Tukaj smo se soočili s prvim izzivom – širok trg z veliko konkurence na področju že poznanih kripto denarnic, hkrati pa zelo omejene možnosti oglaševanja, zaradi močnih regulativ na trgu kriptovalut-.  

Projekta  smo se lotili celostno – vse od optimizacije spletne strani do vključitve ostalih marketinških kanalov. Seveda uspeha nismo dosegli čez noč, lagali bi se, če bi rekli, da smo takoj našli perfektne in maksimalno dobičkonosne načine oglaševanja.

Testirali smo preizkusili različne tipe kampanj, ciljna občinstva in kreative. Postavili smo lijake oglaševanja, skozi katere peljemo potencialne stranke. Vzpostavili smo sistem rednih objav na socialnih omrežjih, sestavili smo oglaševalske kampanje, vse skupaj pa konstantno nadgrajujemo z dodatnimi kanali – iskanjem sodelovanj z influencerji, kontaktiranjem spletnih portalov za pridobivanje povratnih povezav, nagradnimi igrami in tako naprej.

Ogromno zaslug za izboljšanje rezultatov moramo tukaj pripisati naročniku, ki konstantno skrbi za izboljšave produktov in kreativne kampanje ter lastna sodelovanja z drugimi blagovnimi znamkami. Angažiranost naročnika je pri vseh najuspešnejših projektih ključni element za uspeh.

Rezultati

Vzpostavitev avtomatizacije email marketinga.

Rast prodaje (2021 proti 2020) 0%
Povečanje obiskanosti strani (2021 proti 2020) 0%
Povečanje dosega FB strani 0%
Nižja cena na konverzijo (2021 proti 2020). 0%
Povečanje dosega IG strani 0%
Povečanje organskega prometa na spletni strani. 0%
Zvišanje števila konverzij, 30% nižja cena na konverzijo (2021 proti 2020) 0%
Vzpostavitev e-mail marketing avtomatizacije 0%