Stopite v stik z nami/Contact us
Slomškov trg 3, 2000 Maribor
info@piksl.si
+386 40 535 586
Delovni čas/Working hours
Pon - Pet/Mon - Fri
08:00 - 16:00

3 mesece e-mail marketinga, 50.000 € prodaje

V maju 2022 smo za slovensko spletno trgovino s povprečno mesečno prodajo 53.000 € vzpostavili celostni e-mail marketing, v okvirju programa za pospeševanje prodaje spletnih trgovin.

Pregledali smo trenutne navade uporabnikov v spletni trgovini in definirali ključne faze uporabniške izkušnje, ki bi imele največ koristi z vzpostavitvijo avtomatiziranega e-mail marketinga. Skupno smo vzpostavili 4 različne avtomatizacije in razposlali 9 dodatnih e-mail marketing kampanj. Rezultati so bili odlični.

  • Storitev

    E-mail marketing

  • Obdobje

    2022, maj - julij

  • Ciljni trg

    Slovenija

REŠITEV

Izvedba

Po pregledu dosedanjih aktivnosti in uporabniških navad v spletni trgovini smo povezali trgovino s sistemom za e-mail marketing, pripravili učinkovite in preproste prijavne obrazce, uvozili predhodne baze prijavljenih na e-novice ter definirali 4 ključne avtomatizacije:

  1. Zapuščena košarica – uporabniku pošljemo serijo dveh e-mailov. Prvega pošljemo nekaj ur po zapuščeni košarico, z opomnikom in vsebin o košarice v e-mailu. V kolikor v roku 24 ur ne opravijo nakupa, pošljemo stranki še en e-mail, kjer vsebini košarice dodamo še kodo za 10% popust. Uporabniki, ki so dodali izdelke v košarico, niso pa se odločili za nakup, so blizu tega, da bi kupili, zato jim poskusimo ponuditi dodatno ugodnost, ki je velikokrat dovolj, da se stranka odloči za nakup. 
  2. Dobrodošlica – po prijavi na e-novice, uporabniku zaenkrat pošljemo le en e-mail, s predstavitvijo najpomembnejše ponudbe in kodo za 5% popust ob prvem nakupu. Stranka, ki se prijavi na e-novice je več kot očitno zainteresirana za vaše produkte, zato je pomembno, da izkoristimo njihovo zagnanost in jim ponudimo dodatni razlog, da se še danes odločijo za nakup. 
  3. Po-nakupna avtomatizacija – veliko podjetij naredi napako in zaključi svoje marketinške napore takoj po tem, ko stranka opravi nakup. V praksi pa je v večini primerov ceneje zadovoljno stranko pripraviti do tega, da opravi še en nakup, kot pa pridobiti novo potencialno stranko, ji predstaviti izdelke in jo pripeljati skozi košarico do nakupa. Zato imamo v tem koraku tri cilje.
    1. Poskrbimo za zadovoljstvo – stranko vprašamo, ali je z nakupom zadovoljna, ali imajo kakšne pripombe, težave ter ji ponudimo način, preko katerega nas lahko kontaktira in se potrudimo rešiti katerokoli težavo.
    2. Zadovoljno stranko prosimo za mnenje – če je stranka zadovoljna, jo vljudno prosimo, da deli svoje mnenje z ostalimi uporabniki. Pomembno je, da jasno izpostavimo en način, preko katerega nam lahko poda mnenje – mnenje na Facebook-u, Google-u, ocena izdelka v spletni trgovini – karkoli je za vas najbolj pomembno. Časovno poskusimo to narediti, ko je stranka že imela čas preizkusiti produkt, še vedno pa je nakup in izkušnja dovolj sveža, da je stranka še vedno navdušena.
    3. Stranko poskusimo pripraviti do naslednjega nakupa – to običajno naredimo v ločenem e-mailu, po določenem obdobju, ki je odvisen od področja prodaje – določeni izdelki se ponovno naročajo bolj pogosto kot drugi. Pametno je razmisliti o tem, kdaj predvidevate, da stranka ponovno rabi vaš produkt in ji takrat ponuditi, v znak zahvale za nakup, kodo za popust (ali kakšno drugo ugodnost ob nakupu).

Avtomatizacijam še dodamo tedenske, redne kampanje, kjer izpostavimo kakšno aktualno ugodnost, akcijo, članek ali novost. Tukaj se osredotočamo predvsem na preprosto, jasno komunikacijo in na to, da ima vsa e-mail točno en, jasen cilj.

KAKŠEN JE BIL IZPLEN?

Rezultati

Kot zapisano v uvodu – po 9-ih kampanjah in vseh vzpostavljenih avtomatizacijah, smo v treh mesecih preko e-mail marketinga generirali kar 50.000 € prodaje. To je bil tudi za nas presenetljivo odličen rezultat, nad pričakovanji in povprečnimi rezultati, je pa pri spletnih trgovinah, ki še nimajo vzpostavljenega suverenega sistema za e-mail marketing povsem normalno, da prodaja zraste za 10-20% (odvisno seveda od spletne trgovine, velikosti baze, kvalitete izvedbe, itd.).

V tem času smo tudi pridobili okoli 500 novih prijavljenih uporabnikov na e-novice, zato verjamemo, da se bodo rezultati še stopnjevali. V prihodnje bomo delali na še bolj pogostih e-mail kampanjah (2x tedensko) in pridružitvi SMS marketinga, tako da ni dvoma, da bodo rezultati v prihodnje še boljši.

Posnetki zaslona iz orodja za pošiljanje e-mailov: